Response center

Ter ondersteuning van uw enquête of controle bieden wij ook ons responscenter aan. Het responscenter bestaat grofweg uit een drietal diensten:

  • Callcenter

  • E-Mailcenter

  • Mailcenter

Het callcenter kan vragen van respondenten of burgers telefonisch beantwoorden. Eventueel kunnen ze ook de enquête gezamenlijk met de beller doorgaan, waarbij de medewerk(st)er de enquête direct invoert in de daarvoor opgestelde software. Afhankelijk van het project stellen wij 0800 of 0900 nummers ter beschikking.

 

Het E-Mail center verwerkt e-mails van burgers/respondenten aangaande het onderzoek.

 

Het Mailcenter ten slotte verwerkt eventuele briefkaarten aangaande het onderzoek. Respondenten kunnen bijvoorbeeld keuzes op de briefkaart hebben aangekruist die dan middels barcode technologie worden verwerkt door onze medewerk(st)ers.

 

Het hart van het responsecentrum wordt door onze medewerk(st)ers gevormd. Per project worden zijn uitgebreid geïnstrueerd omtrent het project en hetgeen van hen verwacht wordt. Een rollenspel waarin medewerk(st)ers getest worden in verschillende situaties door verschillende bellers completeert de opleiding.

 

De medewerk(st)ers hebben de beschikking over een krachtige Software die hen in staat stelt snel op vragen van bellers in te gaan.

Adres